.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دفن شبانه پیکر زنده یاد پاشایی/ تصاویر
با مساعد شدن شرایط تدفین، پیکر مرتضی پاشایی غروب روز یکشنبه، ۲۵ آبان‌ماه با چند ساعت تأخیر به خاک سپرده شد.

سرانجام پس از چند ساعت تاخیر پیکر مرتضی پاشایی خوانده جوان موسیقی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

به گزارش ایلنا، پیکر مرتضی پاشایی امروز تشییع و برای تدفین به بهشت زهرا (س) تهران منتقل شد اما به‌علت ازدحام جمعیت به خاک سپرده نشد و دوباره به سردخانه منتقل شد اما ساعاتی بعد با بوجود امدن شرایط، خانواده و نزدیکان پاشایی توانستند پیکر وی را غروب روز یکشنبه، ۲۵ آبان‌ماه بعد از چند ساعت تأخیر به خاک بسپارند.

پیکر این هنرمند جوان با حضور اعضای خانواده و دوستان نزدیکش در قطعه هنرمندان بهشت زهرا دفن شد. مهرداد میناوند، محمد علیزاده، شهرام شکوهی و روزبه نعمت الهی از جمله ورزشکاران و هنرمندانی بودند که در این خاکسپاری شبانه حضور داشتند.

هم‌اکنون بر مزار این هنرمند موسیقی پاپ، مراسم قرائت زیارت عاشورا برپاست.

این خواننده خوش‌صدای کشور که از بیماری سرطان رنج می‌برد، طی یک سال اخیر به دفعات تحت درمان قرار گرفت اما سرانجام صبح روز جمعه دار فانی را وداع گفت.















 





 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

امير 25 آبان 1393
اي كاش بجاي اين همه تعصب و خودنمايي ياد ميگرفتيم كه ماندن در سر قبر در شب مخصوصا شب اول قبر باعث معذب شدن روح ميت مي شود.ولي آيا جوانان بي مغز و ساده لوح ما مي فهمند؟؟؟؟؟؟؟يا دنبال تفريح و خوش گذراني حتي با مرده ها هستند؟اي واي بر اعتقادات كشور شيعه!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 26 آبان 1393
شب اول قبر باید در کنار قبر مرده نشستو قرآن خواند و صدقه داد.حتی علم هم ثابت کرد که عضو گوش تا سه روز بعد از فوت فرد زنده است و صداهای اطرافو درک میکنه ,درنتیجه حضور اطرافیان و نزدیکان باعث دلگرمی میت میشه و از اون همه ترس و واهمه ش کاسته میشه تا کم کم به زندگی پس از مرگش عادت کنه.
جابر 26 آبان 1393
بیشتر فکر فیلمبرداری و عکسبرداری و امضا گرفتن از هنرمندان بودن نه تسلای دل مادر و پدرش و اون مرحوم به هر حال خدا رحمتش کنه
نا شناس 26 آبان 1393
آقای معذب و عالم جلیل القدر شیعه! ای کاش با دیدن صحنه های این تشییع جنازه می فهمیدی خودتم رفتنی هستی و این قدر پر از منیت و غرور و عیب جویی نبودی!
محمد 26 آبان 1393
مگه این آقای بجز یک خواننده بوده - مگر فتح خیبر کرده یا جانی برای این مملکت داده بجز آواز خوانی کار دیگری کرده است که مثل یک شهید دفنش کردید .
وای بر این مردم که خوابند و وقتی میمیرند بیدار میشوند
از خدا بترسید - شیعه در عراق سر میبرند و ما بیخیالیم -بترسید که بلایی نازل شوند مانند داعش - توبه کنید و از خدا مغفرت بخواهید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.